top of page

Od ospalého profilu k 2.000 sledujícím interní právničky Petry Sandrové.

1691619052245.jpeg

Dosažený výsledek

D - Mrká.png

Případovka: PETRA SANDROVÁ

Jaké bylo zadání

Petra měla jednoduché zadání. Chtěla pomoci s budováním osobní značky a představit se jako interní právník, který nechává nahlédnout pod pokličku málo komunikované oblasti práva: život a praxe interního, nebo chcete-li firemního právníka.

Cílovkou jsou jak kolegové právníci z větších i menších advokátních kanceláří, samostatní advokáti, soudci, notáři nebo třeba státní zástupci.

Obsah jsme chtěli udělat dostatečně zajímavý i pro širokou veřejnost, zejména pak C-level management různých firem. Protože co kdyby Petra někdy hledala novou práci? 

Náš plán

Určení cílů

Ze všeho nejdřív jsme se dohodli, co bude cílem našeho společného snažení. Protože bez cíle se cesta hledá jen těžko. Namířeno jsme měli ke třem základním destinacím:
 

  • Vybudovat osobní značku.

  • Vybídnout ke konzultacím.

  • Otevřít téma role interního právníka.

Kdo je Petra

Dalším krokem bylo zjistit, kdo Petra vlastně je. A jak to přenést i na její profil. Návrh optimalizace linkedinového profilu je základ. Je třeba ho náležitě vymazlit. Správně nastavený profil se stane vaší virtuální vizitkou. Takovou, kterou se pyšně pochlubíte, a na kterou se lidé budou vracet. U Petry jsme se zaměřili na:
 

  • Úpravu banneru a profilové fotky.

  • Návrh motta a sekce O mně.

  • Doplnění a upřesnění pracovních zkušeností, vzdělání a dovedností.

O čem to bude

Následovala obligátní otázka. O čem vlastně bude Petra psát?

 

Hned při prvním diskuzích na toto téma Petra zaujala jasné stanovisko. Dle jejích zkušeností firmám mnohdy chybí vhled do interní právničiny. Jak nám Petra vylíčila, za závojem odbornosti se nezřídka skrývá neřízený bordel. Zaměstnavatelé funkci svých interních právníků často nerozumí. A to se chtěla Petra pokusit, alespoň ve své linkedinové bublině, změnit.
 

Hned nás osvítila inspirace osvěty a my jsme už v tu chvíli věděli, že to Petře baštíme i s navijákem. A že si na tom pochutná i LinkedIn komunita. Protože svěží a osobité pohledy na profesní mikrosvěty prostě fungují.

screencapture-linkedin-in-petra-sandrova-2023-11-25-17_58_10 (1).png

Klíčové faktory pro úspěch

Od začátku jsme věděli, že cílem šestiměsíční spolupráce je naučit Petru přemýšlet nad skladbou obsahu a získat sebedůvěru. Protože psát umí Petra i bez nás. Také jsme ji naučili, jak přemýšlet nad skladbou své sítě, aby pro své publikum byla relevantní a lidé v síti ji rádi četli.

Značkový obsah

Petra měla na začátku velmi málo spojení a její příspěvky algoritmus nikomu nezobrazoval. LinkedIn primárně nabízí příspěvky do feedu tzv. jedničkám v síti. Proto jsme Petru učili, jak se síti pracovat a jak si vybírat, s kým se propojit a s kým zase ne. Už po cca 3 měsících spolupráce se začal srovnávat počet žádostí, které odeslala Petra versus žádosti, které proaktivně přišly od uživatelů Petře.

6.png
7.png

Rozšiřování sítě

Precizní výběr publik, o které jsme rozšiřovali síť spojení, pro které bude Petřin obsah relevantní a zábavný.

Úpava profilu

Upravili jsme Petřin profil, aby podtrhl její osobní značku a její profesní i osobní příběh. Abyste si Petru chtěli přečíst.

Revize textů

Petra si příspěvky zásadně psala sama. Naším úkolem bylo dát ji zpětnou vazbu formou revizí a editací.

Členové realizačního týmu

Máme malý funkční tým, který přesně ví, co dělat, abychom doručili výsledek. Mimo krásné reference od klienta a možnosti zpracovat případovku, jsme díky doporučení klientky získali další klienta z oblasti advokacie.

Pracujeme #společně. Když se daří našim klientům, daří se i nám.

To je zásadní hodnota našeho přístupu: #spolupráce.

Co říká Petra

K - Červená se.png
LIMETKA D.png

​„Citroni mají know-how a nebojí se ho použít.

 

Žádné jalové plácání, žádná marketingová dojmologie.

 

Pěkně poctivá práce s textem, sběr a hodnocení čísel, strategie.

 

Za mě prostě very najs bjůtifl. Spolupráce s nimi pro mě znamená spoustu ušetřeného času a nervů.

 

Když vím o této síti a jejím fungování tužku, nemám času nazbyt a strategie pokus omyl [čti: střelba naslepo] mi opravdu nevyhovuje, je jedině logické nechat si pomoct od profíků.

 

Že je to i legrace, je vítaný bonus.“

O klientovi

Kdo to je:

Petra Sandrová

Chief Legal&Compliance Officer

Kontakt:

+420 739 670 498

petraskacalova@seznam.cz 

  • LinkedIn

S čím pomáhá:

Jsem advokátka a interní právnička. Na vizitce mám Chief Legal&Compliance Officer. Kromě jiného píšu o interních právnících a jejich pohledu na svět.

Pomůžeme i vám

Jsme plně online agentura a nemáme kanceláře. Vyberte si v kalendáři termín pro nezávaznou online konzultaci na 15 minut a probereme, jak můžeme pomoci vašemu byznysu.

+420 6088 911 354

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Děkujeme za odeslání. Do 48 hodin se ozeveme zpět.

bottom of page