top of page
Psaním bavím
sebe i vás.



Povídka: Hledám tátu
Psal se rok asi 1999 nebo 2000. Já byla gymnazistka. Na první pohled veselá holka. Na druhý pohled ne zrovna šťastný člověk. Málo kdo to ví, ale vyrůstala jsem v pěstounské péči své babičky, moji sourozenci v dětském domově. Dřív jsem se za to strašně styděla. Až vlastně před pár lety mi došlo, že JÁ se nemám za co stydět.
-
Minut čtení: 7
121


Směšný odměny, šmejdský agošky a švarc a nebo je to jinak…?
Dovolila jsem si na začátku malý clickbait, abych vás přiměla článek otevřít. Pojednává o důležitém tématu: proč by se dalo říct, že si marketing jako obor prochází podobnou krizí jako finanční poradenství v devadesátkách. Dělá to každej, kdo má v zadku díru. Kvalita lidí je žalostná, agentury odrbávaj klienty i zaměstnance. Bylo by fakt strašně snadný takhle přímočaře zhejtit celej obor. Jenže každej chleba má dvě kůrky a svět není černobílej. Má dokonce víc barev, než 50 od
-
Minut čtení: 17
56


Interní dokumentace: Proč by ji měl mít každý podnikatel (i freelancer)
Přiznejme si to – většina lidí si nic nepamatuje. Doména, hosting, hesla k firemním aplikacím. Nikdo neví, kde co má. Nebo spíš někdo, a kdy
-
Minut čtení: 5
111


Jak si v Google kalendáři vytvořit publikační plán
Když začínáte se správou sítí pro sebe nebo dokonce pro klienty v roli správce sociálních sítí, potřebujete systém, organizaci a přehled....
-
Minut čtení: 11
552
0


Jak často publikovat na LinkedIn
Každá sociální síť má svá specifikace. Zatímco dle dostupných informací, Instagram algoritmus na pozadí asi skutečně pracuje s nějakými ideá
-
Minut čtení: 4
146
0


Motto na osobním profilu LinkedIn
Článek vám pomůže, pokud si lámete hlavu, co do svého profilu vyplnit. A samozřejmě, že se v diskuzi pod článkem můžete na cokoliv doptat.
-
Minut čtení: 2
773
0


Profilová fotka na osobním profilu LinkedIn
Možná si kladete otázku, jak na profilovku. Tak jste tady správně. Můžete si projít moje tipy. Nebo se v diskuzi pod příspěvkem na cokoliv z
-
Minut čtení: 4
281
0


SSI LinkedIn skóre: detailní průvodce
LinkedIn je jako profesní sociální síť neustále na vzestupu. Ačkoliv by se optikou CZ/SK scény mohlo zdát, že to není tak úplně pravda.
-
Minut čtení: 12
367
0


Průvodce cenovou kotvou: Jak ji využít v marketingu a prodeji služeb
Neznám podnikatele, který by si nelámal hlavu s tím, na kolik nacenit své služby a produkty.
-
Minut čtení: 11
576
2


Záchody tam voní jako žvýkačka a LISUMMIT tam rozhodně nechci spláchnout
Ve čtvrtek 11. 4. 2024 se konal 4. ročník LI SUMMITU. Byla jsem zatím na každém. A rozhodně půjdu i na ten v roce 2025, který už...
-
Minut čtení: 13
37
2


Jak vytvořit newsletter, který si vaše publikum zamiluje
E-maily jsou ještě pořád jednou z nejúčinnějších forem komunikace se zákazníky. Nejčastěji cílí na ty, kteří u vás už nakoupili. Pokud...
-
Minut čtení: 9
172
0


AI prompt Petra Glasera plive kvalitní texty v češtině i angličtině
Když jsme s Petrem Glaserem začali v listopadu 2022 řešit spolupráci, tušila jsem, že to bude hodně zajímavé a hlavně, že se od sebe...
-
Minut čtení: 2
400
0


Svět B2B salesu si bez marketingové podpory v budoucnosti neškrtne
Možná si i ve své B2B firmě kladete otázku, jak se dostat k novým zákazníkům v době, kdy vaše stávající kontakty z firem mizí. Odchází do...
-
Minut čtení: 14
64
0


Jak vytvořit žádost o propojení, kterou každý přijme rád
Je to nejvíce podceňovaná aktivita na Linkedinu. A přitom je to aktivita klíčová pro dosažení výsledku. Ať už je tím výsledkem nový...
-
Minut čtení: 6
142
0


Cenová nabídka a uzavření byznysu
Je to jedna z nejdůležitějších součástí byznysu. Cenová nabídka je bod zlomu. Slouží pro sumarizaci, shrnuje dohodu, chrání dodavatele i...
-
Minut čtení: 16
1 337
1


Citronáda #3: Jak se v Česku (ne)dělá SEO
SEO – tři písmena, která mohou rozhodnout o úspěchu či neúspěchu vašeho webu. Ve třetím dílu podcastu Citronáda jsme se ponořili do světa optimalizace pro vyhledávače a odhalili, jak se SEO (ne)dělá v českých firmách. Diskutujeme o nejčastějších chybách, nedostatku strategie a o tom, proč je kvalitní brief nezbytný pro efektivní spolupráci mezi klienty a specialisty.
-
Minut čtení: 9
40
0


Úvaha o toaleťáku a …
Když se tak koukám na všechnu tu myšlenkovou produkci na sítích, hledám téma, do kterého ještě nikdo nešlápnul. Téma silné a nosné, aby...
-
Minut čtení: 4
147
0


Kouč, mentor, depka a pilulky
V USA je moderní mít cvokaře. V USA je to tak moderní, že lidi tam ke cvokaři vodí i kočky a čivavy a křečky a rybičky. Kdo nemá cvokaře...
-
Minut čtení: 17
45
0
bottom of page