

čt 28. 1.
|ONLINE Webinář
WEBINÁŘ: Jak na plánování příspěvků pro sociální sítě
Z webináře si odnesete návod na vytvoření silného, interaktivního a přehledného nástroje pro správu sociálních sítí a tvorbu obsahu. Nástroj můžete využívat v základní verzi zdarma, takže vám ušetří peníze za různé placené publikační nástroje.
Čas a místo
28. 1. 2021 17:00 – 18:30
ONLINE Webinář
Hosté
O události
Milé kolegyně a milí kolegové z luhů a hájů marketingových,
připravila jsem pro vás interaktivní webinář, ze kterého si odnesete návod pro výrobu nástroje pro plánování příspěvků. Bez nutnosti investice do placených nástrojů, které si malá firma nebo začínající freelancer nemůže dovolit.
Pro plánování používám aplikaci Trello s rozšířeními, kterou můžete používat jako webovou aplikaci v prohlížeči, nebo si ji můžete stáhnout na mobil jako appku. Celá logika nástěnky mi zobrazuje plán příspěvků v kalendáři a zároveň mi umožňuje pracovat s úkoly a se schvalovacím workflow.
Řešení můžete využít pokud jste:
🍋 správce sociálních sítí (freelancer) a máte jednotky až nižší desítky klientů
🍋 jste copywriter (freelancer), který si potřebuje evidovat svou práci pro klienty
🍋 jste podnikatel, který tvoří obsah sám sobě a chce mít přehled
🍋 menší obsahová agentura s 20-30 klienty
Řešení Vám přinese:
🍋 přehled, pokud pracujete s vícero sociálními sítěmi (LI, FB, IG, TW, atd.)
🍋 komunikaci v týmu (interní i externí) i komunikaci s klientem
🍋 vizuální zobrazení plánů příspěvků po měsíci nebo po týdnu
🍋 "karty příspěvků", ve kterých rovnou pracujete s textem, můžete přidat dokument nebo jinou přílohu
🍋 na kartě můžete rovnou vkládat připravenou grafiku
🍋 do karty si zaznamenáváte informace o úspěchu příspěvků
🍋 chcete ušetřit za placené nástroje jako je Zoomsphere, Kontentino, Buffer a publikujete příspěvky ručně (řešení neumí automatizovat publikaci příspěvků)
Pro koho to není:
- pokud už sofistikovaně využíváte placené publikační nástroje pro větší množství klientů
Co si odnesete:
🍋 základní informace o aplikaci Trello, způsobu účtování premiové verze
🍋 detailní návod, jak si nástroj pro plánování příspěvků sestavit a jak s ním smysluplně pracovat
🍋 předpřipravený vzor nástěnky v základní verzi (tzn. tak, abyste za Trello ani jeho rozšíření nemuseli platit)
🍋 záznam webináře bude platícím účastníkům k dispozici na cloudu na 7 dnů
DISCLAIMER:
Webinář není placenou propagací nástroje Trello. Jsem pouze jeho nadšený uživatel, který s ním má větší přehled při řízení zákaznických projektů. Sama nástroj několik let používám na denní bázi. Trello je v základní verzi zdarma, pokud ho používáte sami pro sebe, nebo vámi pozvaní uživatelé nefigurují na vícero nástěnkách. V ostatních případech se jedná o placenou službu. https://trello.com/cs/pricing
Dovoluji si vyhradit změnu programu. O případné změně vás včas informuji.
Vstupenku si koupíte pomocí platební karty. Pokud potřebujete fakturu do firmy, nezapoměňte při registraci uvést IČ. Pokud budete mít jakékoliv dotazy, napište mi e-mail.
Těším se na Vás online na viděnou.
lucie@luckycitron.cz
Program
15 minutÚvodní seznámení s Trellem pro úplné nováčky
30 minutJak pracovat s připravenou nástěnkou
Vstupenky
ONLINE vstup na webinář
450,00 Kč
Celkem
0,00 Kč