
Startovací konzultace
Popovídáme si o vašich zákaznících. Kdo jsou, na jakých pozicích pracují a v jakých typech firem.

Úvodní zpráva
Připravíme 1 až 2 verze zpráv, které budeme posílat společně se žádostí o spojení. A rozesíláme.

Reportovací schůzka
Na konci měsíčního cyklu vám připravíme report a doporučení, jak dál s novými spojeními pracovat.
Delegujte rutinu,
věnujte se
byznysu.

Maximálně do 2 pracovních dnů zpracujeme vaši objednávku. Přijde vám e-mail s odkazem na rezervační kalendář, kde si vyberete termín pro naši první online konzultaci. V rámci té se domluvíme na dalším postupu. Úvodní hodinová konzultace je nezbytnou součástí služby. Probíhá skrze Google Meet. Mějte tedy prosím kameru a sluchátka.
Z 0 na 100
2 200KčKaždý měsícCena je včetně DPH 21 %.- 100 odeslaných žádostí o spojení
- Definice cílovky
- Textace průvodní zprávy
- Report
- Měsíční online konzultace 30 minut
- Zabezpečený přístup na profil
- Na začátku Startovací online konzultace 60 minut
Z 0 na 200
2 750KčKaždý měsícCena je včetně DPH 21 %.- 200 odeslaných žádostí o spojení
- Definice cílovky
- Textace průvodní zprávy
- Report
- Měsíční online konzultace 30 minut
- Zabezpečený přístup na profil
- Na začátku Startovací online konzultace 60 minut
Z 0 na 300
3 300KčKaždý měsícCena je včetně DPH 21 %.- 300 odeslaných žádostí o spojení
- Definice cílovky
- Textace průvodní zprávy
- Report
- Měsíční online konzultace 30 minut
- Zabezpečený přístup na profil
- Na začátku Startovací online konzultace 60 minut
Doplňkové služby:
- Dostupné online
Potřebujete poradit, postrčit a ověřit si informace? Poradíme vám.
950 českých korun - Dostupné online
Zvýšíme pravděpodobnost, že budoucí klienti vás na LinkedIn najdou.
9 600 českých korun - Dostupné online
Druhé oko se vždycky hodí, aby odhalilo, co naše hlava už ignoruje.
2 500 českých korun
-
Měsíc 1: Lehký startPrvní měsíc je opravdu přípravný a ještě se nepublikuje. Naopak se spolu musíme seznámit. Stanovíme si cíle pro spolupráci. Kolik čeho a jak rychle chceme dosáhnout, jak je to reálné. A co se bude dít, když cíle nenaplníme. To vše si domlouváme během prvního startovacího statusu na 60-90 minut dle typu balíčku. Dále navazujeme cca 3-6 hodinovým workshopem dle typu balíčku a rozsahu služeb. Tady už si děláme přípravu k samotné publikaci. Hledáme, jaká témata budeme komunikovat. Jak celou komunikaci postavíme. Jak bude vypadat grafika nebo potřebné fotky. A samozřejmě termíny, kdo co kdo dodá. Jak my, tak vy. A samozřejmě si nastavíme parametry spolupráce, tedy kdy se budeme scházet, jak si budeme předávat výstupy a kdo bude publikovat finalizované věci. Nezdá se to, ale je toho opravdu hodně.
-
Měsíc 1: Profi profil od profíkůVáš profil je jako vizitka, nebo vstupní webová stránka. Musí budit dojem profesionality a pocit důvěry. Proto se na startu zaměříme na něj. A pokud máte i profil firemní, taky jej provětráme. Takže od nás dostanete tipy, jak profil upravit. A pokud se s tím nechcete trápit sami, za jednorázový příplatek vše vymyslíme a po odsouhlasení nastavíme my sami.
-
Měsíc 1: Aktivity, bez kterých se neobejdeteNa startu spolupráce si s ohledem na Vaše cíle stanovíme i aktivity, které nám pomohou cíle naplnit. Protože my z praxe dobře víme, že jenom příspěvky nestačí. Pravděpodobně se zaměříme na: Práci s vyhledáváním Rozšiřování sítě Autorský mód → řekneme si kdy ano a kdy ne Práce s médii Přínosy a mínusy placených prémium účtů Navrhneme Vám i různé verze zpráv pro rozšiřování sítě a přímé byznys oslovení potenciálních zákazníků.
-
Měsíc 1 a pak každý další: Tvoříme obsah, který zaujme a vyděláVe spolupráci se soustředíme na předem připravený plán komunikace. Jeho součástí je plán příspěvků na LinkedIn, LinkedIn Zpravodaj a možné provázání s blogem na Vašem webu nebo s newslettery. Díváme se na komunikaci jako na funkční celek, kam LinkedIn prostě musí zapadnout. Soustředíme se na: různé formáty (karusel, video, obrázek) jak hledat témata jak často a kdy publikovat základní tipy pro lepší psaní Vy píšete základní drafty textů. Ty nám vkládáte do šablony na Google Disku a my potom ladíme detaily, aby to fungovalo od samotného začátku.
-
Měsíc 2 a pak každý další: Komentáře a lajky jako nástroj pro budování komunityUčíme Vás, jak se zapojit do dění na LinkedInu a od začátku posílit svou značku. Nejsme žádní prokrastinátoři a dbáme na časovou efektivitu. Takže Vás naučím, jak být na LinkedIn maximálně aktivní a přitom tím nespálit víc než 15 minut denně.