Jiří Peroutka: ambasadoři DMka na LinkedIn
Aktualizováno: 24. 5. 2022
Poprvé jsem dm drogerii školila v roce 2020. Tvrdé jádro z HR a marketingu pod vedením Jirky Peroutky. Chystali svůj projekt firemních LinkedIn ambasadorů.
Téměř o rok později jsme se potkali znovu a tentokrát už i s vybranými ambasadory. Žádní markeťáci nebo HR. Lidé z provozu, logistiky, z prodejen. Odhodlaní bojovat za svou firmu na LinkedIn a ukázat světu, jak skvělá to je firma.
Na lovebrandy moc nehraju. Pokud bych nějaký měla vybrat, #DMko tím lovebrandem je. Pokud za dva celodenní workshopy poznáte tolik lidí nadšených a ochotných vykročit mimo svou komfortní zónu s cílem blogovat pro svého zaměstnavatele, o něčem to svědčí. Nejsou to textaři, nejsou to markeťáci. Jsou to skvělí člověci.

Výsledek celého projektu dopadl fantasticky. Největší zásluhu má tým lidí, kteří posbírali veškerou podporu od interního týmu, znalosti z mého workshopu a pustili se do práce.
Takřka po roce od té doby jsou na LinkedInu aktivní takřka dvě desítky zaměstnanců #dmdrogerie, kteří hrdě a neskutečně poutavě vtahují své čtenáře do zákulisí prodejen i centrály dmka.
A mě hřeje u srdce krásná zpětná vazba od Jirky i dobrý pocit, že moje práce má smysl a skutečně pomáhá.
„S texty a textovými úpravami pracujeme denně. Headline, posting, tisková zpráva i další. Hraní se slovy, emocemi a především prohlubování důvěry se zákazníky. Texty jsou důležitou součástí naší komunikace skrze všechny mediální kanály. Proto se pravidelně vzděláváme.
Lucie nás zaujala svými příspěvky na LinkeIn. Skladba slov, emoce, příběh. Ano, zde vidíme potenciál, jak se dále posunout. Každá nová spolupráce je krokem do neznáma, proto jsme s napětím očekávali, zda dostojí očekáváním. Nedostála. Proč?
Protože je několikanásobně překonala. Příprava na míru, seznámení se způsobem komunikace naší společnosti, konkrétní příklady z praxe. Žádná suchá teorie (no dobře, nějaká teorie ano), vytváření textů a okamžitá zpětná vazba. Vše provázené lidským přístupem, který je nám blízký.
Pokud hledáte možnost, jak oživit své texty a získat nový náhled, neváhejte. Lucie je profesionál s bohatými zkušenostmi, které umí jednoduchým způsobem předat.“
Jiří Peroutka
Manažer komunikace dm drogerie