Jak předehřát B2B kontakt
Aktualizováno: 22. 9. 2022
Nedávno jsem někde v něčím příspěvku na LinkedIn četla, že nejčastějším problémem mladých firem je nezvládnutý obchod. Důvod je nasnadě. Z uznávaných specialistů se stávají majitelé firem, kteří najednou čelí světu obchodování, prodeje, marketingu a #vyjednávání o podmínkách spolupráce. Podobně jsou na tom firmy, které naopak spoléhaly celé roky jenom na obchodníky a svou značku nikdy nijak nezviditelňovali. Nejčastější argument: k čemu lokální firma potřebuje, aby ji znali na opačné straně republiky, natož třeba na druhém konci Evropy. A pak přijde konkurence, která to dělá a odleje z firmy klíčové zákazníky a tím i příjmy. Martin 📈 Bednář věnuje svůj podcast zejména byznysu, protože sám je zkušeným obchodníkem. Svým kolegům napříč firmami pomáhá s tréninkem obchodních dovedností a zároveň učí firmy koukat na vlastní byznys novými pohledy. Otevírá jim dveře na nové trhy. Společně s mým týmem v Lucky Citron pomáháme podnikatelům s komunikací. Neděláme výkon. Neděláme PPC. Neděláme „generování leadů“. Stavíme ucelené komunikační koncepty, které navazují na práci kolegů z brandingu a podporujeme firmy v jejich v růstu jako takovém. Díváme se hodně dopředu a komunikaci vnímáme jako klíčový nástroj a jako součást brandové (nebo možná i byznysové) strategie. Protože víme, že v dlouhodobém měřítku naše práce přinese obchodníkům "předehřáté" klienty, se kterými nové obchody uzavřou v kratším obchodním cyklu a s vyšší marží. Protože víme, že v dlouhodobém měřítku naše práce pomůže zvýšit povědomí a důvěryhodnost vaší firmy a tím se přirozeně zvyšuje její celková hodnota. Protože víme, že v dlouhodobém měřítku naše přinese nové klienty a ti stávající se nenechají tak lehce zviklat lákadly konkurence. Naše práce je jedním ze sady nástrojů, který potřebujete, pokud chcete udržitelně a řízeně růst.