Jak může copywriting zlepšit výsledky B2B firem
Aktualizováno: 2. 7. 2022
Stala jsem se jubilejním 30. hostem podcastu #Salesbooster z produkce Petr Sobotka. Povídali jsme si v době, kdy se hodně potýkám se spoustou vlastních starostí v podnikání.
Hrdě říkám, že umím změnit čtenáře na zákazníky. Moje texty mají srdce, duši a koule. Umím najít způsoby, jak druhým usnadnit jejich byznys. Umím to naučit druhé.
Sama se teď učím. Učím se být člověkem, který řídí nejen sebe, ale celou firmu a tým lidí. A občas mám pocit, že mi to prostě nejde. 🤦♀️
Chci na sebe být hrdá a tak jsem si řekla o pomoc lidí, kteří jsou v tom manažerování a podnikání o desítku let přede mnou. Nechci samu sebe brzdit v rozletu.
Je to těžké. Nestíhám. Chybuju. Pořád se nemůžu zbavit pocitu, že mi leccos prokluzuje mezi prsty. Nehodlám to vzdát. Uspěju. Tím jsem si jistá. Umím přiznat, kde mám své slabé stránky. A vím, kde jsou ty silné.
Vy byste pro svůj byznys měli udělat to samé. Věnujte se tomu, v čem jste dobří. A v tom ostatním, třeba právě v marketingové komunikaci, se spolehněte na profíky, kteří vám pomohou vydělat peníze a podpoří vás na cestě k úspěchu.
Tak jako já se spoléhám na pomoc a rady svých mentorů na poli manažerování, řízení a vybudování firmy.