top of page

Copycamp v duchu seniority

Dvanáctý ročník Copycampu jsem si užila jako divák a poprvé v životě jako řečník. A po dvou letech konečně zase naživo. Obzvlášť povedená byla afterparty. 😎


Na #CopycampH1 jsem se těšila jak malá holka a zároveň jsem se trémou den předem musela léčit Endiaronem. 😁 Tréma je občas holt na posr… Podle prvních reakcí účastníků jsem snad i já ve světle silné konkurence na pódiu přinesla nějakou zajímavou informaci a prý to bylo fajn. Tak díky bohu. Ale pěkně po pořádku.


Ráno jsem stihla workshop pod taktovkou Patrika Gregora: Content Gap analýza prakticky. Téma zajímavé, podání profesionální a já si zase jednou připomněla, že data a SEO jsou nohou, která mi v mé práci kulhá, a musím s tím něco udělat.


Start workshopu Jak na Canvu: Jednoduché tipy a praktické vychytávky s Davidem Svobodou měl rozpačitě nervózní start, o to větší bylo milé překvapení, že po letech práce s Canvou jsem se od Davida dozvěděla fakt zajímavé vychytávky a pořád se mám co učit. Davida si rozhodně dávám do hledáčku a budu ho na LinkedIn s chutí sledovat.


Přesun do Kina Světozor mi připomenul, že brzy si střihnu i já svých 20 minut slávy. Nervozitu zahnalo setkání s pár známými a milými tvářemi z oboru. Trochu se mi ulevilo díky pocitu, že mezi diváky i já budu mít pár těch, co mi fandí.


Přednášky odstartovala Karolína Smolíková s recyklací obsahu. V duchu zaměření letošního Copycampu na senioritu musím říct, že pro mě to bylo příjemné opakování a hodně různých „aha momentů“. Asi nejsilnější chvilku jsem si prožila, když Kája zmínila recyklaci zejména sezónního obsahu.

„Netvořte dokola pořád nové a nové články na jedno téma. Aktualizujte již napsané. Vytěžíte a posílíte hodnotu dané URL ve vyhledávačích a zároveň je levnější obsah aktualizovat než dělat pořád nový.“


Eliška Gunišová předala do éteru pohled Obsahové agentury na výhody a úskalí dlouhodobé spolupráce. Osobně si myslím, že to je důležité téma. Protože každá dlouhodobá spolupráce přináší jistotu a stabilitu do podnikání. A dlouhodobé výsledky.


Prví blok zakončil Pavel Hrdina z ČSOB. Jeho přednáška byla vtipná, poučná a asi nejlepší ze všech v poměru zábavnosti a informační hodnoty. Pavel je skvělý textař, poutavý řečník a zábavný společník, jak ukázala i after party. Tohle se prostě povedlo.

„Nechoďte kolem horké kaše, když chcete sdělit špatnou zprávu. Buďte věcní, seriózní a transparentní.“


Pauza na kafe a pokec s ostatními utekly rychle a mně se roztřepala kolena. Jo, Lůco, ty se jako hrdinka rozhodně necítíš. Uf.


Na pódium nastupuje duo #holkazmoravy a #tynazvina a na ty jsem se moc těšila. Svět instagramu a influence marketingu mi je cizí a neustále ho objevuji. Tím spíš, že já i moje citronová parta se osobnímu brandingu věnujeme na LinkedIn.


Nervozita zapracovala nejenom u mě, takže o brandingu jsme se nedozvěděli tolik, kolik jsem čekala. Když nad tím přemýšlím teď při psaní článku, i tohle k životu patří. A holky mi připomenuly jednu věc: hlavně se nebojte vlastní trapnosti a jděte do toho. To učím klienty na svých workshopech. Neberte se zas tak vážně. Holky předvedly skvělou show a nastoupit na pódium po nich byla výzva veliká.


Žaludek mám v krku a kráčím na pódium. Po zábavné show holek, které rozesmály celý sál, mi v hlavě šrotuje jediné: „Lůco, twl, ty to budeš mít nudný a zbytečně moc odborný a poučný.“ Tím se samozřejmě vystresuju ještě víc. Takže z pódia odcházím s pocitem, že ta zpětná vazba, až přijde, mě zabije. 😁

Naštěstí se v další pauze bavím s pár účastníky, co mi vysmekli poklonu a uznání. Tak snad to zůstane u toho, že jsem sama k sobě extrémně kritická a přísná a nejsem se sebou spokojená. Umím to i líp. Tečka.


Po mně přichází ostřílený agenturní matador Miloš Kočí. Co naplat: v agentuře jako je VMLY&R prostě umí dělat krásné věci a reklama pro Pilsner je důkazem nejenom absolutní seniority a zkušenosti, ale i hrdosti a dalších emocí. Protože mě ta reklama, co nám Miloš pouštěl, dohnala k slzám dojetí. Ta první. Ta druhá už tolik ne. 😁


A tak tam sedím v hledišti jako divák a nevěřím tomu, že chvíli před mega zkušeným člověkem jako Miloš, jsem na tom pódiu stála taky. Hustý.


Poslední blok otevírá Radka Legerská s tématem, které i mě živí: Ambasadoring na LinkedIn. Radka shrne to důležité co k naší práci patří a já sama vím, že o tématu by se dalo povídat ještě hodiny.


Letošní Copycamp uzavírá rozhovor s Marií Havlíčkovou. Prima ženská od pohledu, která získala v relativně nízkém věku náročnou a zodpovědnou pozici v roli CEO Slevomatu. Jednoznačně si mě získala a ochočila, protože na bombardování otázkami genderového typu (aneb fakt nikdo neřešil, že jsi holka?) reagovala podle mého gusta:

„Stačí se do té práce pořádně obout, nekecat a makat a postavit se svému strachu a zdoláš jakoukoliv výzvu, jakoukoliv překážku.“


Ani na malou chvíli z ní nebylo cítit, že by se opírala o své ženství a něco si stěžovala nebo naopak čerpala nějaké výhody z jiných důvodů než z těch, že je to zcela jistě pracovitá, ambiciózní, svědomitá a do své práce nadšená profesionálka. Když má pocit, že něco neumí, jde a naučí se to. Když má pocit, že jí k práci něco chybí, pojmenuje, co to je, a doplní si informace, tým, cokoliv. Prostě nekecá a maká. Wow. Kýbl inspirace na závěr se povedl.


Já si odnáším novou zkušenost, zajímavou inspiraci pro vlastní práci od kolegů, nové známosti v oboru a těším se na další ročník. A velkou poklonu a poděkování do H1.cz za organizaci. Palec nahoru pro Tomáše Koláře v roli moderátora. Taková akce, to týden nespíte vůbec a měsíce před tím jenom strašně málo. Znám to a proto: #skvelapraceH1


První ohlasy na sítích na Copycamp:





178 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page