Budujeme
značku
Neurokouče.
Pomáháme popularizovat vědu a koučink.
Pan prof. Stuchlík umí psát. Je to zkušený manažer a špičkový vědecký pracovník. Společnými silami připravujeme plán komunikace a vizuální obsah.

Rozšiřujeme síť
o 108 %

Pečlivě vybíráme nová spojení podle definovaných publik.
vyšší počet spojení
Bavíme vás
o 76 %

Naše příspěvky sleduje pravidelně v ∅ 3867 uživatelů LinkedIn.
vyšší počet zobrazení
Profitujeme
o 61 %

Zvýšili jsme obraty i zisky díky vyšším cenám i bonitnější klientele.
vyšší odměna
Jsme vidět
o 3 a více

Aleše všímají média i strategičtí obchodní partneři jako Radim Pařík.
nové klienty měsíčně
.png)
.png)

Nový design, logo a web

Původní Alešovo logo by se špatně používalo v různých aplikacích. Zejména při tisku by drobné detaily kresby mozku byly problematické. Proto jsme zvažovali, jak logo zjednodušit.
Nakonec jsme zvolili jednouché typografické logo s vlnkami evokující mozek. Logotyp jsme doplnili o stylové písmo Circula. Logo jsme nakonec rozhýbali do verze NEURO/KOUČE a NEURO/VĚDCE.
Barevnost jsme ladili do odstínů modrých barev, které jsou spjaté spíše s technickými a vědeckými obory a sám Aleš si přál celý design ladit do spíše studenějších barev.
Nová vzhled jsme využili i pro vizitky, prezentace a hlavně: nový web. Čistý design, responzivita, platební brána, online rezervace služeb. V duchu začít s málem a postupně budovat a rozvíjet další funkce webu (MVP), jsme zhruba v na konci první třetiny plánovaného rozvoje webu. Práce s webem prostě nikdy nekončí.