Budujeme
značku
Neurokouče.

Pomáháme popularizovat vědu a koučink.

Pan prof. Stuchlík umí psát. Je to zkušený manažer a špičkový vědecký pracovník. Společnými silami připravujeme plán komunikace a vizuální obsah.

Rozšiřujeme síť

o 108 %

Sklad obchodů

Pečlivě vybíráme nová spojení podle definovaných publik.

vyšší počet spojení

Bavíme vás

o 76 %

Finanční graf

Naše příspěvky sleduje pravidelně v ∅ 3867 uživatelů LinkedIn.

vyšší počet zobrazení

Profitujeme

o 61 %

Finanční graf

Zvýšili jsme obraty i zisky díky vyšším cenám i bonitnější klientele.

vyšší odměna

Jsme vidět

o 3 a více

Akciový trh

Aleše všímají média i strategičtí obchodní partneři jako Radim Pařík.

nové klienty měsíčně

 
vizitka.pdf (1).png
Luxury Marble Before and After Facebook Post (5).png
Luxury Marble Before and After Facebook Post (1).gif

Nový design, logo a web

Původní Alešovo logo by se špatně používalo v různých aplikacích. Zejména při tisku by drobné detaily kresby mozku byly problematické. Proto jsme zvažovali, jak logo zjednodušit.

Nakonec jsme zvolili jednouché typografické logo s vlnkami evokující mozek. Logotyp jsme doplnili o stylové písmo Circula. Logo jsme nakonec rozhýbali do verze NEURO/KOUČE a NEURO/VĚDCE.

Barevnost jsme ladili do odstínů modrých barev, které jsou spjaté spíše s technickými a vědeckými obory a sám Aleš si přál celý design ladit do spíše studenějších barev.

Nová vzhled jsme využili i pro vizitky, prezentace a hlavně: nový web. Čistý design, responzivita, platební brána, online rezervace služeb. V duchu začít s málem a postupně budovat a rozvíjet další funkce webu (MVP), jsme zhruba v na konci první třetiny plánovaného rozvoje webu. Práce s webem prostě nikdy nekončí.

  • LinkedIn

Idea making: Lucie Zitterbartová

  • LinkedIn

Grafický design: Jan Ungr

  • LinkedIn

UX design webu: Pavel Kukla