top of page

Budujeme
značku
Neurokouče.

Pomáháme popularizovat vědu a koučink.

Pan prof. Stuchlík umí psát. Je to zkušený manažer a špičkový vědecký pracovník. Společnými silami připravujeme plán komunikace a vizuální obsah.

Rozšiřujeme síť

o 108 %

Sklad obchodů

Pečlivě vybíráme nová spojení podle definovaných publik.

vyšší počet spojení

Bavíme vás

o 76 %

Finanční graf

Naše příspěvky sleduje pravidelně v ∅ 3867 uživatelů LinkedIn.

vyšší počet zobrazení

Profitujeme

o 61 %

Finanční graf

Zvýšili jsme obraty i zisky díky vyšším cenám i bonitnější klientele.

vyšší odměna

Jsme vidět

o 3 a více

Akciový trh

Aleše všímají média i strategičtí obchodní partneři jako Radim Pařík.

nové klienty měsíčně

Neurokouč
vizitka.pdf (1).png
Luxury Marble Before and After Facebook Post (5).png
Luxury Marble Before and After Facebook Post (1).gif

Nový design, logo a web

Původní Alešovo logo by se špatně používalo v různých aplikacích. Zejména při tisku by drobné detaily kresby mozku byly problematické. Proto jsme zvažovali, jak logo zjednodušit.

Nakonec jsme zvolili jednouché typografické logo s vlnkami evokující mozek. Logotyp jsme doplnili o stylové písmo Circula. Logo jsme nakonec rozhýbali do verze NEURO/KOUČE a NEURO/VĚDCE.

Barevnost jsme ladili do odstínů modrých barev, které jsou spjaté spíše s technickými a vědeckými obory a sám Aleš si přál celý design ladit do spíše studenějších barev.

Nová vzhled jsme využili i pro vizitky, prezentace a hlavně: nový web. Čistý design, responzivita, platební brána, online rezervace služeb. V duchu začít s málem a postupně budovat a rozvíjet další funkce webu (MVP), jsme zhruba v na konci první třetiny plánovaného rozvoje webu. Práce s webem prostě nikdy nekončí.

  • LinkedIn

Idea making: Lucie Zitterbartová

  • LinkedIn

Grafický design: Jan Ungr

  • LinkedIn

UX design webu: Pavel Kukla

bottom of page