Obchodnické minimum pro markeťáky a volnonožce
🍋 Ukážu vám, jak si různé věci nacenit.
🍋 Co vše zahrnout do cenotvorby a proč.
🍋 A hlavně, jak pak prodat klientovi bez podbízení se.
Termíny workshopu:
Reference spokojených účastníků:
Užitečné informace:
Bez záznamu.
Maximálně 20 účastníků.
Součástí prezenčního workshopu je networking.
Co si odnesete:
Možná jste byli na kurzech a webinářích o cenotvorbě. Jenže potom čelíte klientovi tváří v tvář a nevíte, jak reagovat na rozmanité požadavky. A tak kývnete na zdánlivě dobré podmínky, abyste nepřišli o slibnou zakázku.
Když si to pak spočítáte, zjistíte, že z lukrativní zakázky je nesmyslný byznys za 3,50 Kč na hodinu. A rvete si vlasy.
I když jsem markeťačka na volné noze, jsem primárně obchodnice zocelená prodejem IT služeb v B2B. Zažila jsem, jaké to je prodávat služby pro své zaměstnavatele, i pro sebe samu.
Na workshopu vám ukážu, jak reagovat na nejčastější pasti při obchodních schůzkách. Jak některým situacím předejít. Jak reagovat na požadavek slevy. A mnoho dalšího.
Jsem jedna z vás. A dokážu na volné noze fakturovat v průměru 250 tisíc Kč měsíčně. Jistě, jsou lepší než já. Jenže já se s vámi o tyto zkušenosti podělím a tím zvýším vaše stávající příjmy.
Lektorka:
CEO & Idea maker a copywriter
Předám vám své zkušenosti ze salesu, marketingové komunikace a podnikání.
Chcete proškolit svůj firemní tým?
Připravím pro váš firemní tým praktické školení, na míru pokročilosti týmu i byznysu, ve kterém podnikáte.
Firemní školení realizuji formou krátké 90minutové přednášky nebo formou 3 nebo 6hodinového workshopu.
Workshopy doplňuji o praktická cvičení, díky kterým si účastníci získané vědomosti nejen vyzkouší, zároveň dostanou užitečnou zpětnou vazbu.
Poptávku nám neposílejte. Rovnou si dohodněte ONLINE schůzku s Lucií. Během 15 minut probereme, co potřebujete a já Vám připravím návrh a kalkulaci.
Komu webinář pomůže:
-
Juniorním a mediorním copywriterům a správcům sociálních sítí.
-
Juniorním a mediorním markeťákům všeho druhu na volné noze.
-
Začínajícím sólo podnikatelům.
-
Grafikům, UXákům, PPCčkařům a všelicjakým dalším dělníkům reklamní branže, kteří si s prodejem vlastních služeb neví rady.