Z neznámé podnikatelky hvězdou oboru.
Dosažený výsledek
Případovka: Jana
Gutteková
Jaké bylo zadání
Malá dílnička v Českých Budějovicích. Nadaná podnikatelka s touhou změnit svět knih. Velké odhodlání a motivace ovšem nestačily. Málokdo Janu znal. Potřebovala o sobě dát vědět. Stanovili jsme si jasné cíle a vizi. Vypracovali strategii, plán a pustili se do práce. Šest měsíců spolupráce uběhlo jako voda – a z Jany je dnes hvězda. Zakázky jí plní diář na půl roku dopředu. Přečtěte si, jak jsme to s Janou dokázali.
Jana svou práci miluje. Knihám dává nový život. Vyrábí ruční vazby rodokmenů, kronik i knih. Každý diář, fotoalbum nebo desky jsou jedinečné. Na světě existuje jen jeden kus – ten, který pro vás poctivou prací připraví Jana.
Náš plán
Malý podnik, velká vize. A ještě větší úspěch.
S klientkou jsme sestavili publikační plán a dohodli se na publikaci dvou příspěvků týdně. Na všem jsme pracovali společně s Janou. Abychom lidem přiblížili výsledky její práce, doporučili jsme příspěvky doplnit autentickou fotografií hotových zakázek. Průběžně jsme pracovali i na rozšiřování sítě.
Na půl roku dopředu: obsazeno
Dílna Jany Guttekové se stala oblíbeným místem pro milovníky knih. Začaly ji navštěvovat stovky lidí. Nové zakázky nyní (pozn. 8/2023) přijímá až na únor následujícího roku. Dokonce rozšiřuje svůj tým a nabírá zaměstnance.
Mimo jiné o své práci přednáší na workshopech pro děti z dětských domovů.
A tohle všechno jsme zvládli za půl roku spolupráce. Jenom díky poctivé práci na LinkedIn. Stačila nám k tomu pravidelná publikace hodnotného obsahu a vytrvalé rozšiřování sítě o relevantní spojení. A tohle je výsledek. Velká vize se stala ještě větším úspěchem.
Klíčové faktory pro úspěch
Největší výzva pro spolupráci bylo získat si postupně Janinu důvěru a zároveň se sladit v textaci příspěvků. Jana si příspěvky psala sama a každý náš zásah nesla těžce. Bála se, aby neutrpěla její autentičnost. Nakonec jsme našli společnou řeč. Ostatně výsledek mluví za vše.
Značkový obsah
Jana měla na LinkedIn jednotky spojení. Takže první výzvou bylo vůbec vybudovat síť relevantních spojení z řad potenciálních zákazníků. Zaměřili jsme se na lidi, u kterých byl alespoň dle pozice a tím pádem i dle příjmu, předpoklad, že budou mít dostatečnou kupní sílu. Ona totiž jedna ručně vázaná kniha nebo diář stojí pár tisíc korun. Zároveň jsme s Janou hledali vhodnou tonalitu pro její příspěvky. Potřebovali jsme Janu naučit prodávat textem. Podpořit její sebedůvěru. Ukázat jí, že prodat sebe a svou odbornost není nic, zač by se měla stydět. Janě stačilo 6 měsíců a dnes už si příspěvky píše i bez naší pomoci.
Rozšiřování sítě
Dobře vybrané kontakty do sítě jsou klíčové pro doručení byznys výsledků.
Úpava profilu
Profil doplněný o informace o službách a reference nám na začátku hodně pomohl.
Revize textů
Jana trvala na psaní vlastních textů. Od nás měla pomoc skrze revize textů.
Členové realizačního týmu
Máme malý funkční tým, který přesně ví, co dělat, abychom doručili výsledek. Mimo krásné reference od klienta a možnosti zpracovat případovku, jsme díky doporučení klientky získali další klienta z oblasti advokacie.
Pracujeme #společně. Když se daří našim klientům, daří se i nám.
To je zásadní hodnota našeho přístupu: #spolupráce.
Co říká Jana
„Toužila jsem po změně. Chtěla jsem, aby lidé znali mou práci. Byly to dlouhé večery přemýšlení, kdo by mi tak mohl pomoct. Nějaká marketingová agentura? Placená reklama?
Pak jsem si vzpomněla na Lucku. Její práci sleduji delší dobu. Řekla jsem si, že se s ní zkusím spojit. A dnes jsem ráda, že jsem se rozhodla právě pro Lucku a její tým.“
O klientovi
Kdo to je:
Jana Gutteková
Knihvazačka
Kontakt:
+420 603 830 055
S čím pomáhá:
Jana Gutteková je knihvazačka a knihařka. Opraví vám milovanou knihu nebo sváže diář na zakázku.
Pomůžeme i vám
Jsme plně online agentura a nemáme kanceláře. Vyberte si v kalendáři termín pro nezávaznou online konzultaci na 15 minut a probereme, jak můžeme pomoci vašemu byznysu.
+420 6088 911 354