

út 28. 2.
|Little Bali
Vydejte se s námi hledat cestu zákazníka
Abyste prodávali své služby, musíte rozumět tomu, jak funguje cesta zákazníka, jak vzniká jeho potřeba a jak pracovat s jeho nákupním chováním. A všechny tyto informace musíte přetavit do funkční komunikace, která zákazníka nákupem vašich služeb a produktů provází.
Čas a místo
28. 2. 10:00 – 17:00
Little Bali, Ve Smečkách 22, Nové Město, 110 00 Praha-Praha 1, Česko
Hosté
O události
Pochopením zákaznické cesty objevíte rezervy ve svých službách, dokážete lépe pracovat s cenou, navrhnete cenové balíčky a hlavně: nastavíte si správně komunikaci. Protože pokud pochopíte chování zákazníka a jeho motivaci a potřeby, promítnete ty to poznatky do komunikace a splníte si své obchodní cíle.
Co vše se naučíte:
- pracovat s framewrokem STDC (SEE-THINK-DO-CARE)
- přemýšlet nad tvorbou obsahu strategicky
- plánovat komunikaci
- dívat se na komunikaci očima zákazníka
- získávat z komunikace potřebn obchodní a marketingové výsledky
Co zažijete:
- budeme společně zkoumat chování vašich zákazníků
- budeme tvořit komunikační plán
- inspirujete se ostatními ve skupině
- získáte nnové kontakty
Co dostanete:
- školicí materiály
- celodenní občerstvení včetně plnohodnotného oběda
- dárečky od Papelote
- 20 let zkušeností nahuštěných do 1 dne
Jaké pomůcky na workshopu využijete:
- počítač nebo tablet s wifi připojením
- ostatní pomůcky u nás dostanete
- odpočatost, dobrou náladu a otevřenou hlavu
Komu workshop pomůže:
- podnikatelům a majitelům firem, kteří si marketing a obchod řeší sami a chtějí získat nový pohled na své zákazníky a jejich potřeby a na své služby
- markeťákům, copywriterům a social media správcům, kteří spravují sociální sítě klientům, tvoří pro klienty dlouhodobou komunikaci (blog, e-mailing…)
- komukoliv, kdo se chce naučit přemýšlet strategicky nad marketingovou komunikací a byznysem
Vstupenky
STANDARD Workshop
4 394,00 KčDaň: Včetně DPHProdej skončil
Celkem
0,00 Kč